جک پالت دستی

جک پالت به عنوان دستگاهی که وظیفه حمل بار را بر عهده دارد بیشتر در انبارها و فروشگاه ها و سوله ها کاربرد دارد زیرا در این مکان ها نیاز است تا بارهای مختلف و یا بارهای مشخصی از قسمتی به قسمتی دیگر جا به جا شوند.

جک پالت در انواع مختلفی تولید می شود که برای خرید جک پالت باید بدانید که چه نوعی از جک پالت مورد نیاز شما می باشد. در کل ساختار جک پالت از دو شاخکی تشکیل شده است که به بدنه دستگاه متصل می شود.

جک پالت دستی یکی از انواع جک پالت می باشد که ساختار ساده ای دارد. در جک پالت دستی حرکت به سمت بالا و پایین توسط نیروی دست اپراتور انجام می شود. جک پالت دستی می تواند حداکثر پنج تن را حمل نماید. جک پالت دستی دارای پمپ هیدرولیکی می باشد که باعث حرکت ساده تر بار می شود. در جک پالت دستی شاخک ها با مقاومت بالایی طراحی شده اند.

نحوه انتخاب جک پالت دستی

برای این که تصمیم بگیرید چه نوعی از جک پالت مورد نیاز شما می باشد باید بدانید که جک پالت را برای چه محیطی می خواهید استفاده کنید و باید بررسی کنید که کدام نوع از جک پالت برای کار و نوع بارگیری شما مناسب می باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید جک پالت دستی در نظر بگیرید این است که حداکثر می خواهید با استفاده از جک پالت دستی چه وزنی از بار را جا به جا نمایید. بنابراین برای انتخاب جک پالت دستی باید نوع بار با نوع جک پالت دستی هماهنگی داشته باشد.

قیمت جک پالت دستی

درباره قیمت جک پالت دستی نیز باید گفت که بستگی دارد که شما چه نوعی از جک پالت دستی را انتخاب و خریداری نمایید و هر چه امکاناتی که جک پالت دستی دارد بیشتر باشد و دارای قدرت بیشتری باشد قیمت جک پالت دستی بیشتر خواهد بود.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 15 کاربر